
Je Facebook vhodným marketingovým nástrojem pro vaši firmu? Jaká specifika má toto sociální médium a co od něj můžete čekat? Jak si nastavit strategii pro Facebook tak, aby vám přinesla obchodní výsledky?
Na českém Facebooku je aktuálně 4,9 mil. uživatelů. Je tam i vaše cílová skupina? Máte promyšlené, co a jak jí chcete sdělit, jak vzbudit její zájem, jak zájem proměnit na prodej a prodej na dlouhodobý vztah?
Počet aktivních uživatelů Facebooku v České republice neustále stoupá. Přirozený dosah vašich příspěvků na facebookové stránce se naopak snižuje. Tato situace vybízí k přemýšlení, zda chcete Facebook využívat jako skutečný marketingový nástroj, definovat místo Facebooku ve vaší komplexní online strategii a díky tomu i určit cíle, kterých chcete dosáhnout.
Na odpoledním byznys koktejlu se dozvíte:
• Základní fakta o Facebooku: uživatelé, chování, algoritmus a trendy.
• Jak začlenit Facebook do komplexní online strategie.
• Jak vytvořit obsahovou strategii: typy a formáty příspěvků, prototypy obsahu, co dělat a co ne.
• Jak připravit redakční plán: jak často a kdy publikovat, testování a hypotézy, rozpočet.
Probíraná témata si hned vyzkoušíte uvést do praxe. Přijďte na odpolední koktejl s Asociací pro poradenství a zjistěte, jak Facebook využít pro své podnikání.
Milena Fridmanová je konzultantka, lektorka a mentorka zaměřená na hodnotový marketing. Osvědčilo se jí, že účinná online marketingová strategie vychází z hodnoty pro zákazníka a že úkolem marketingu je tuto hodnotu komunikovat. V oblasti online marketingu působí 11 let. V současnosti se zabývá tvorbou online strategií a dohlíží na jejich realizace v marketingovém studiu StartOnline. Více informací na LinkedIn.
Rezervace míst přijímáme až do úterý 12:00, dva dny před konáním koktejlu.
Podrobnosti
Datum: 28/02/2019
Čas: 17:00 - 19:30
Místo konání: Insignia Business Centre
Konviktská 24, Praha 1
Registrací na akci souhlasíte s Podmínkami účasti.
Rezervace místa
Rezervace jsou uzavřeny.