Mgr. Milena Fridmanová

Etický marketing a online marketingová strategie

Online marketing professional, konzultantka a lektorka s 11-ti letou zkušeností v oboru. Zaměřuje se na tvorbu online marketingových strategií s důrazem na hodnotově orientovaný marketing a udržitelný rozvoj podnikání. Mezi její domény patří:

  • Tvorba online marketingové strategie jako synergie všech marketingových kanálů
  • Analýza příležitostí a restart online marketingových aktivit
  • Obsahový marketing a příprava komunikačního plánu (soc. sítě, e-mailing, blog).

Zkušenosti

V r. 2006 začínala v online agentuře Ataxo zaměřené na malé a střední firmy (dnes pod Social Bakers), která se později spojila s agenturou H1.cz. Nejdřív působila jako PPC specialista pro malé i pro velké klienty jako Aukro.cz, Česká Spořitelna, BohemiaBooking a sítě hotelů. Vyvíjela interní vzdělávací program pro zaměstnance firmy. Pracovala jako konzultant a školitel v programu vzdělávání klientů.

V r. 2012-2014 zastávala pozici CEE Marketing Director v nadnárodní online marketingové agentuře ReachLocal. Měla na starost zahájení činnosti ReachLocal v Čechách, na Slovensku, v Polsku a Rusku. K jejím hlavním projektům patřila datová analýza a následná segmentace produktů, marketingové a obchodní podpory pro jednotlivé segmenty podnikání.

V roce 2015 založila online marketingové studio StartOnline zaměřené na start a restart online marketingových aktivit pro malé a střední firmy. K činnosti StartOnline patří i tvorba webových stránek v prostředí WordPress, obsahový marketing, reklamní kampaně na platformách Google, Seznam a Facebook a analýza webových a marketingových příležitostí.

Kromě marketingu od r. 2008 přednáší na Divadelní fakultě AMU v Praze, píše disertaci o tvořivosti a od r. 2014 vede kurzy celistvého vnímání.

Osobní motto: „Rozpoznat a šířit hodnotu projektů prospěšných pro člověka, společnost a přírodu.“

Odborné články

Kolik Čechů můžete oslovit na Facebooku?

Máte na Facebooku osobní profil? Využíváte ho v rámci online marketingu vaší firmy? Počet uživatelů na Facebooku v České republice nepřetržitě stoupá. V prvním kvartálu r. 2017 bylo na Facebooku v Čechách 4,8 mil. uživatelů měsíčně, přičemž 3,7 mil. z toho každý den....

číst více